2022年7月19日 星期二

♥︎ 夏天最緊要去斑防曬 ♥︎


近排個太陽真係好猛丫!!!🌞搞到我好驚出斑,所以都一定要諗方法防斑,再加上我面都有少少斑啦😔雖然唔多同埋唔明顯,我都好想同斑say bye bye 👋🏻 


我見到NIVEA最高效淡斑抗色素煥白系列都有LUMINOUS630專利淡斑成分及配方,可以2星期明顯淡斑同4星期擊退頑固色👍🏻真係要試下啦!NIVEA最高效淡斑抗色素煥白系列有晚霜、護眼霜、透白精華、抗曬修護日乳霜。首先我講下LUMINOUS630先!LUMINOUS630(德系 630 抑黑機制)專利淡斑成分,有效抑制因陽光引致的色素形成,同時淡化肌膚底層的積聚色素,仲可以均勻膚色同提升亮白度。



每晚洗乾淨面後,我就用NIVEA® 雙效淡斑煥白修護眼霜,近排都發現對眼黑眼圈好勁,可以改善眼圈、平滑細紋及凹陷同埋無咁浮腫。聽講連續用8星期效果明顯。之後再用NIVEA® 雙效淡斑透白精華,成份除左有LUMINOUS 630,有維他命C高效抗養化美白,雙維他命E防色斑形成。再加埋雙倍超滲微粒小分子透明質酸同多重補水保濕因子幫助極速滲透肌底,亦都令皮膚無咁乾。最後用埋晚霜,淡斑煥白、緊緻回彈、撫平細紋,重塑肌膚淡白彈嫩修復過程。再加上珍萃肌酸Creatine成分提高肌體細胞的儲水量,促進膠原蛋白增生,皮膚就更有彈性。



要做到防曬去斑除左每晚用以上護膚品,仲記得日頭要用埋雙效淡斑煥白抗曬修護日乳霜 SPF 50 PA+++。可以防曬又可以抑黑淡斑。一支防曬可以做到控油、防曬、預防色斑及保濕。所以大家記住唔好偷懶,記得做足以上步驟。希望大家都能夠2星期明顯淡斑同4星期擊退頑固色。


#NIVEA #NIVEAHK #全球No1護膚品牌* #德系專利配方 #LUMINOUS630 #全球No1防曬 #2星期明顯淡斑 #4星期擊退頑固色 斑印痕 #21內外兼備淡斑防斑透白 #不傷肌膚地淡斑 #極好出名 用眼霜 #全系列高效淡斑透亮煥白


沒有留言:

張貼留言