2023年3月2日 星期四

❤️ Origin Mattress床褥枕頭 |試用分享 ❤️

先前張床褥都訓到我腰酸骨痛,訓完都好攰

見到張床褥都舊啦,我終於的起心肝換左去!

❤️最後我換左Origin床褥,因為我見佢可以試訓120日,咁我唔岩都可以退。

當然除左呢點,我都睇過佢介紹所以先揀Origin


Origin係分區記憶綿,分左3個區域既海綿密度去配合返人體,所以孤度都會好貼合。而彈簧係獨立封閉既回火鋼圈會隨住你身體一齊無縫移動。仲有!我老公就好怕熱既,用左冷卻綿就唔洗怕訓到出哂汗。


至於枕頭我都轉用埋Origin啦!先前用個一個枕頭因為太厚又承托得唔好,好多時訓到頸圍都好痛。我見好多人訓過Origin枕頭後都大讚,我都唔執輸又試下先。一轉左個枕頭我就一覺訓天光😌無再成日醒啦!


更多資料可以到:https://originmattress.com.hk/product/origin-hybrid-mattress/ 



@originmattresshk


#originmattress #originmattresshk


 

沒有留言:

張貼留言