2015年5月21日 星期四

♥Noah第1次海洋公園記~~ 

5月15日去海洋公園,今朝早發現原來電視上賣既Jetso Happy活動
原來海洋公園既優惠係yahoo團購,成人$255,小童$140,超抵
當然即刻上網俾錢,之後去指定地點到拎飛

我們到步大約2點
有點曬,雖然有幫Noah搽防曬
但太陽太猛啦~幸好我地帶左bb車
唔係就會變左燒豬啦


題外話~~~
完全唔後悔買左Aprica呢個型號既BB車
個Com可以Com到好底,如果訓著左我地都會拉到最底
因為發現D人真係好鍾意裝BB,其實感覺真係好唔舒服

我地去到先去海洋館睇魚同涼下冷氣先
Noah平時係屋企已經好鍾意去魚缸前面睇魚游水
去到見到咁多魚,佢睇到眼定定

跟住我地再去睇澳洲歷奇
Noah平時睇布書,媽媽都介紹Kangaroo
今次終於見到Kangaroo既真身啦
不過唔記得左影相

入到去見到呢隻雀仔幾可愛
仲以為係假既,佢個名叫做翠笑鳥
肥dodo真係幾可愛

 

 

之後我地搭左海洋列車去另一邊,因為帶住BB車所以唔想搭纜車
去到個邊我地睇左企鵝,不過入到去好腥
所以好快就出返去

行左陣我地去食野

Noah無得食都幾開心

 
跟住就係到媽媽玩機動遊戲時間啦
由於老公係唔玩既,所以佢負責睇仔
我呢...就去玩啦!好耐無玩過
原來自己都仲係咁大膽~

一睇Noah個樣就知道等左媽咪幾耐

Noah: 媽咪你玩左好多次啦
媽咪: 俾媽咪玩多次啦~~
Noah: 呢句你講左好多次,你呃人


當媽媽玩完機動遊戲就要落返山,準備走
依加海洋公園收6點半,咁鬼早既
以前好似無咁早架 
唔緊要啦,因為我地全部人都已經好攰啦

媽媽已變傻婆,但Noah仲可以碌到隻眼咁大
不過最後上到巴士無耐,已經扭眼訓

返到屋企 媽媽又要開工啦
Full Time媽其實係練習做鐵人

喜歡的可以關注Facebook Page啊~
https://www.facebook.com/A.ShopaholicMama

沒有留言:

張貼留言