2018年12月10日 星期一

♥你家個位係咪豬隊友?♥


📚你家個位係咪🐷豬隊友❓

正所謂唔怕神一般嘅對手,最怕豬一般嘅隊友!
一直訓係你隔離個位💁🏻‍♀️🙎🏻‍♂️又係咪豬隊友呢?🧐

我講下我位枕邊人啦🤪
🔵幫細佬沖涼,但細佬飲哂水都唔知
⚫️同D仔玩到癲後,最後去廁所🚽要我收拾殘局
🔵換片成日唔記得整防漏位,爆哂片時💩下個換片係佢自己,又搞唔掂,揾我求救
⚫️帶D仔出街成日都汁漏嘢🙄
🔵同個仔出街,個仔調轉左條褲著都唔發現
⚫️夜晚BB訓教時間,仲抱佢傾計(最後個仔12點都未訓)

暫時諗到咁多...你地屋企又有無豬隊友呀?
不過,雖然有時真係好豬♥️但都好多謝爸B係做完嘢後,返到屋企好攰都照顧2個仔。有時候連煮飯,沖涼,陪玩都係佢☺️真係辛苦哂你呀!所以我會原諒你架豬隊友🐽

#張相係我生細佬前幾個鐘 #衰老公比知我禁食專登買野食係我面前食 #專登駁鬧



沒有留言:

張貼留言