2018年12月22日 星期六

♥環保尿布清潔方法♥


 

















今次第2胎我選用左環保尿片
近半年來,開始學習環保,要源頭減廢
自問自己未能做得好好,但都希望能夠
而我係生第二胎時先發現原來尿片係需要成450年兒消滅到架
咁大家自己計計數1B用左幾多條片,要用幾多年時間























見到呢個驚人數字後,我決定左用環保尿布
尿布牌子都有好多,而我最後揀左CHARLIE BANANA
用環保尿布都係為減廢唧! 
(環保尿片到減少紅PATPAT同尿片敏感)
而我見到部分品牌係分碼數既~意思就係BB唔岩著又要換過哂
CHARLIE BANANA除左帶XSFOR特別細粒BB)片片外就只有ONE SIZE
ONE SIZE可以由0歲著到3歲,完全可以代替埋學習褲






























尿布用完我就會當日夜晚洗,所以都要大約15條片片
(基本上好天都好快乾,但香港潮濕問題)
我講下點樣洗尿布啦!因為好多人都話麻煩,其實好簡單


首先每次痾左既片成條拎去沖水,片芯都拎出黎沖
沖完後,我就會放落一個透氣既污衣袋到,等夜晚一次過浸同洗
到左夜晚,我就一次過將尿布同片芯係水到加梳打粉浸一個鐘

浸完後,就放入洗衣機到好似平常洗衫咁洗就得啦!
SUGGEST用洗衫袋)


洗完後,最好拎去曬下太陽。D漬都會淡哂,同埋可以殺下菌丫麻

想介紹一下我用既洗衣粉,係來自台灣
叫「美好人生 多功能海水洗劑」
一款主張環保既清潔粉


佢真係好多功能架。可以洗衫、洗碗、人同動物沖涼、淋花同驅蟲都得
買左一盒試用後,完原返唔到轉頭

希望大家睇完後了解環保尿布多左,明白其實清潔簡單
唔好再以為好難洗同麻煩,買返1-2條試下先

沒有留言:

張貼留言