2019年6月20日 星期四

♥︎ BB都適用的泡泡浴露 ♥︎

小朋友最鍾意沖泡泡浴🛁,我都好鍾意比佢玩架,因為可以刺激感官,又可以同爸B媽咪一齊玩,而我都有買過不同牌子嘅比Noah玩,但係佢成日唔小心泡泡整到落眼,佢都話澀眼😢,加上配方問題,用完好多時候皮膚都會好乾或者敏感,搞到媽媽好唔放心。 近排知道原來施巴有款連初生嬰兒都適合用嘅泡泡浴露,相信大家都知施巴產品都係最親膚嘅pH5.5醫學配方,唔會傷皮膚,促進皮膚弱酸性保護膜形成。特別係初生BB皮膚係比小朋友同成人薄,好易乾燥或者敏感,真係唔係每一款都岩用,所以依加我用施巴嬰兒泡泡浴露。 





今次我比Noah同阿Dee一齊沖涼玩泡泡🛁就算Noah有時唔小心整到泡泡落阿Dee眼睛👀但都無喊,証明唔澀眼(不過都要用清水💧沖洗返)。另外要一提沖完涼佢並唔需要再過水,直接用毛巾抹乾就可以啦👍🏻咁我就放心得多啦!






















✅產品優點 ⭕️德國No.1牌子,可靠信譽良好 ⭕️親膚pH5.5醫學配方 ⭕️0%皂鹼,0%Paraben ⭕️不澀眼,適合初生BB ⭕️浸浴及淋浴都可以使用 想加倍安心?就要認住包裝盒上印有香港經銷商美儉有限公司LOGO,就係品質安全﹑穩定既港版保證! 了解更多: http://marketing.mekim.com/sebamedhk/bubblebath #施巴嬰兒泡泡浴露 #智選美儉港版施巴 #媽媽安心之選 #德國pH5.5醫學配方 #鞏固寶寶皮膚抵抗力

沒有留言:

張貼留言