2019年8月8日 星期四

♥︎ 食左半年Uticare紓密丹分享 ♥︎

💕文尾有優惠💕

解決「念珠菌」困擾


「念珠菌」呢個問題無論係做「女」定做「媽媽」,都會遇上的困擾問題,因為私密一旦出現「念珠菌」,只要身體抵抗力弱少少或者休息唔夠,「念珠菌」就好大機會出現復發可能性,搞到私密出現不適症狀。

之前好多時都係靠西藥去殺「念珠菌」,不過西藥食得多對身體唔好,加上餵緊人奶唔可以亂食,所以大半年前經媽媽群介紹,認識【Uticare紓密丹】。【Uticare紓密丹】而且更係市場唯一經日本、香港公証行雙測試認証,達99%殺滅私密惡菌,同時獲「香港醫護學會」真人測試,97%有效改善私密症狀,有真人數據實証產品成效,而且產品由天然成分組成,不含中、西藥及雌激素,所以餵緊人奶既媽媽都可以服用。

 

所以我不知不覺食左大半年【Uticare紓密丹】啦!同大家分享一下,我服用【Uticare紓密丹】心得,係呢大半年我都每日服食2粒【Uticare紓密丹】,用作私密保養,改善私密生態細菌叢,係呢大半年完全保護到我,就算咁熱既天氣,私密「念珠菌」無再復發揾過我。

之前我都有介紹過【Uticare紓密丹】,如果你無睇我先前既介紹,我依加再【Uticare紓密丹】多次比你知啦!

【Uticare紓密丹】是由天然成分組成,主要成份:蔓越莓萃取物、蔓越莓萃取粉、洛神花花萼萃取粉,不含中、西藥及雌激素,所以餵緊人奶既媽媽都可以服用。

 

而每日食1-2粒長遠唔單只可以消滅惡菌,保留好嘅菌,改善私密生態細菌叢,減低「念珠菌」復發。若果遇上突發性私密不適,都可以食4粒用作急救家。


📣睇完我既分享,今次【Uticare紓密丹】有優惠送比大家
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
只要到http://bit.ly/uticare-120,註冊成為新會員,並第一次購買【Uticare紓密丹】優惠套裝120粒 (HKD$1,208) ,
記著結帳前輸入【Q319UNDMAMA】及成功顯示已使用該優惠,便即享隨單附送
多 20 粒【Uticare紓密丹】優惠。

優惠條款及細則:
*優惠期至:2019-9-30
*是次優惠只適用於www.ballyhoo.com.hk 網上訂購
*優惠只適用於新會員並第一次於網上購買
*每位新會員及每套訂單只可享有優惠乙次
*優惠查詢可WhatsApp聯絡Ballyhoo客服: http://bit.ly/Contact_UTI
*如有任何爭議,Ballyhoo保留最終決定權

📍銷售點
香港萬寧有售
網上訂購: www.ballyhoo.com.hk

🔎INFO

Uticare 紓密丹

#紓密丹 #UTICARE #殺滅念珠菌 #香港醫護學會認可 #真人測試 #萬寧有售 #mannings #日港雙驗証 #念珠菌

沒有留言:

張貼留言